18/09/21 - 18:36 PM


Author Topic: PIX IS EVERYWHERE GUYZ  (Read 4768 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Graphix

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 452
  • punx points +1/-0
  • Likes Phil Ochs
    • View Profile
PIX IS EVERYWHERE GUYZ
« on: June 01, 2016, 02:06:45 PM »
Post your PIX picts yozzzz!


pronetoaccidents

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 832
  • punx points +6/-0
  • i have need of angels enough hell has swallowed me
    • View Profile
    • im quite scared (crime/noir/terror/suspense/doom n' gloom
Re: PIX IS EVERYWHERE GUYZ
« Reply #1 on: June 01, 2016, 03:04:56 PM »
nice
Though lovers be lost love shall not.

jer

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 639
  • punx points +17/-1
  • King of the Castle
    • View Profile
    • Anti-Creative Records
Re: PIX IS EVERYWHERE GUYZ
« Reply #2 on: June 01, 2016, 05:26:38 PM »
omgpix
Anti-Creative Records sells some things.
http://www.anti-creative.com

skateandannoy

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 540
  • punx points +10/-0
    • View Profile
Re: PIX IS EVERYWHERE GUYZ
« Reply #3 on: June 02, 2016, 11:39:07 AM »
H-I-J-I-N-X
https://deadformat.net/tradelist/anthemforadoomed


kinda weird how the earth continues to spin on its axis and everything eventually dies even when you don't want it to dang

Anna Karina

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 685
  • punx points +12/-4
    • View Profile
Re: PIX IS EVERYWHERE GUYZ
« Reply #4 on: June 02, 2016, 08:51:08 PM »
Holy shit, you guys!



skateandannoy

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 540
  • punx points +10/-0
    • View Profile
Re: PIX IS EVERYWHERE GUYZ
« Reply #5 on: June 03, 2016, 01:08:58 PM »
https://deadformat.net/tradelist/anthemforadoomed


kinda weird how the earth continues to spin on its axis and everything eventually dies even when you don't want it to dang

Graphix

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 452
  • punx points +1/-0
  • Likes Phil Ochs
    • View Profile
Re: PIX IS EVERYWHERE GUYZ
« Reply #6 on: June 04, 2016, 09:00:18 AM »
Awwww yeah! Keep'm commin'!!!!11!1!!!!

skateandannoy

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 540
  • punx points +10/-0
    • View Profile
Re: PIX IS EVERYWHERE GUYZ
« Reply #7 on: June 09, 2016, 01:58:38 PM »
PIX is everywhere on the web too
https://deadformat.net/tradelist/anthemforadoomed


kinda weird how the earth continues to spin on its axis and everything eventually dies even when you don't want it to dang

kw

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 190
  • punx points +4/-0
    • View Profile
    • burningpewter
Re: PIX IS EVERYWHERE GUYZ
« Reply #8 on: July 06, 2016, 06:19:40 PM »


dude has a hat, makes it official. bring the forum back!

Graphix

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 452
  • punx points +1/-0
  • Likes Phil Ochs
    • View Profile
Re: PIX IS EVERYWHERE GUYZ
« Reply #9 on: July 15, 2016, 01:15:58 PM »
MPGA!
MPGA!
MPGA!
MPGA!
MPGA!
MPGA!
MPGA!
MPGA!
MPGA!
MPGA!
MPGA!
MPGA!
MPGA!
MPGA!
MPGA!
MPGA!
MPGA!
MPGA!
MPGA!
MPGA!
MPGA!
MPGA!
MPGA!
MPGA!
MPGA!
MPGA!
MPGA!
MPGA!
MPGA!
MPGA!
MPGA!
MPGA!
MPGA!
MPGA!
MPGA!
MPGA!

ramblinrabble

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 243
  • punx points +9/-0
  • Well I thought it was funny
    • View Profile
Re: PIX IS EVERYWHERE GUYZ
« Reply #10 on: August 27, 2016, 05:18:51 PM »

skateandannoy

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 540
  • punx points +10/-0
    • View Profile
Re: PIX IS EVERYWHERE GUYZ
« Reply #11 on: August 29, 2016, 05:56:49 PM »
I don't get that meme at all. Maybe I really am a grampa. I do often get annoyed when my neighbor puts a plastic "go slow" sign on my lawn. They're the worst offenders! Slow down you fuckers!
https://deadformat.net/tradelist/anthemforadoomed


kinda weird how the earth continues to spin on its axis and everything eventually dies even when you don't want it to dang

jer

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 639
  • punx points +17/-1
  • King of the Castle
    • View Profile
    • Anti-Creative Records
Re: PIX IS EVERYWHERE GUYZ
« Reply #12 on: August 30, 2016, 08:28:28 AM »
I don't think there's much deeper meaning behind that meme.
Anti-Creative Records sells some things.
http://www.anti-creative.com

skateandannoy

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 540
  • punx points +10/-0
    • View Profile
Re: PIX IS EVERYWHERE GUYZ
« Reply #13 on: August 30, 2016, 07:15:04 PM »
But... like... where did it come from?? (/b probably) what is it supposed to mean? Nothing?! Poor Harambe :(
https://deadformat.net/tradelist/anthemforadoomed


kinda weird how the earth continues to spin on its axis and everything eventually dies even when you don't want it to dang

skateandannoy

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 540
  • punx points +10/-0
    • View Profile
Re: PIX IS EVERYWHERE GUYZ
« Reply #14 on: August 30, 2016, 07:20:09 PM »
https://deadformat.net/tradelist/anthemforadoomed


kinda weird how the earth continues to spin on its axis and everything eventually dies even when you don't want it to dang

ramblinrabble

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 243
  • punx points +9/-0
  • Well I thought it was funny
    • View Profile
Re: PIX IS EVERYWHERE GUYZ
« Reply #15 on: August 31, 2016, 03:06:08 PM »
But... like... where did it come from?? (/b probably) what is it supposed to mean? Nothing?! Poor Harambe :(

tl;dr version:  Gorilla gets killed.  Zoo get's shit from activists and people who blame the parents.  Internet finds out.  Memes increase 600%.  Zoo tells people to stop making memes.  Memes increase another 7000%. 

skateandannoy

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 540
  • punx points +10/-0
    • View Profile
Re: PIX IS EVERYWHERE GUYZ
« Reply #16 on: August 31, 2016, 04:06:22 PM »
Harambe didn't die for this.
https://deadformat.net/tradelist/anthemforadoomed


kinda weird how the earth continues to spin on its axis and everything eventually dies even when you don't want it to dang

lindsey

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 228
  • punx points +4/-0
  • grindin' like pepper
    • View Profile
Re: PIX IS EVERYWHERE GUYZ
« Reply #17 on: October 05, 2016, 10:54:21 PM »


hey at least use the OG HTSD logo with ALL the cool kids

lindsey

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 228
  • punx points +4/-0
  • grindin' like pepper
    • View Profile
Re: PIX IS EVERYWHERE GUYZ
« Reply #18 on: October 05, 2016, 10:55:02 PM »
man the skeleton jer looks SO MUCH like jer jer

skateandannoy

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 540
  • punx points +10/-0
    • View Profile
Re: PIX IS EVERYWHERE GUYZ
« Reply #19 on: October 06, 2016, 06:40:17 PM »


hey at least use the OG HTSD logo with ALL the cool kids
Ahh shit you're right! I think it was the banner of the HTSD website. Blame Jer!
https://deadformat.net/tradelist/anthemforadoomed


kinda weird how the earth continues to spin on its axis and everything eventually dies even when you don't want it to dang

jer

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 639
  • punx points +17/-1
  • King of the Castle
    • View Profile
    • Anti-Creative Records
Re: PIX IS EVERYWHERE GUYZ
« Reply #20 on: October 06, 2016, 07:58:44 PM »
Lindsey quit, she's dead to the podcast
Anti-Creative Records sells some things.
http://www.anti-creative.com

skateandannoy

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 540
  • punx points +10/-0
    • View Profile
Re: PIX IS EVERYWHERE GUYZ
« Reply #21 on: October 07, 2016, 04:56:33 PM »
Lindsey quit, she's dead to the podcast
So did you and Wes.
https://deadformat.net/tradelist/anthemforadoomed


kinda weird how the earth continues to spin on its axis and everything eventually dies even when you don't want it to dang

jer

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 639
  • punx points +17/-1
  • King of the Castle
    • View Profile
    • Anti-Creative Records
Re: PIX IS EVERYWHERE GUYZ
« Reply #22 on: October 08, 2016, 02:46:41 PM »
Clearly you're not subscribed to the secret feed
Anti-Creative Records sells some things.
http://www.anti-creative.com

pronetoaccidents

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 832
  • punx points +6/-0
  • i have need of angels enough hell has swallowed me
    • View Profile
    • im quite scared (crime/noir/terror/suspense/doom n' gloom
Re: PIX IS EVERYWHERE GUYZ
« Reply #23 on: October 12, 2016, 07:51:35 AM »
gimme the inside scoop
Though lovers be lost love shall not.

ramblinrabble

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 243
  • punx points +9/-0
  • Well I thought it was funny
    • View Profile
Re: PIX IS EVERYWHERE GUYZ
« Reply #24 on: October 12, 2016, 08:37:27 PM »
You can find the link in the champagne room