24/09/21 - 07:13 AM


Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - Nate Rainey

Pages: [1]
1
General / BUY MY BOOK PLZKTHX
« on: February 13, 2016, 11:25:12 AM »
Hey I illustrated a children's book. Loook! LOOK AT IT!!

http://www.amazon.com/Be-My-Friend-Yetis-Tale/dp/1519475144/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1455391304&sr=8-1&keywords=be+my+friend+a+yetis+tale

It's currently on sale on Amazon, so that's cool.
If you'd rather buy direct, message me on Facebook or something? We can work out a Paypal thing or whatever.

I know some of y'all made kids at one point. Just sayin'.

2
General / FOOTED ANIMAL PAJAMAS
« on: November 15, 2014, 07:08:46 PM »
Hey, I'm looking for some animal costume pajamas for my partner....sort of like a kigurumi, but with feet attached, `cuz her feet get super mega mega cold, and her toenails are sharp. I was thinking about a cow, because cows are funny, but then I'd be afraid she thought I was calling her a cow. Anyone seen anything like that around the...world?

No bunnies.

3
General / I can draw you some shit.
« on: July 06, 2014, 08:35:49 PM »
Since things are a little tight right now, and I'm in desperate need of more excuses to draw shit, I'm again taking commissions.

I'll do your tattoo design, band logo, album art, or just a drawing you might want for some reason.

I'm negotiating prices on an individual basis. I'll also set up a samples page soon on killnaterainey.com, as soon as I figure out how to, so you can see what I can and can't do. Some of y'all already have a pretty good idea, I think

Send my ass a private message if you wanna work something out.

4
I don't have any ideas right now, but.....it might depend on the state we choose. Shit's gotta be snappy, you know? Like Fuckstation, Iowa, or Peter City, Rhode Island.

Pages: [1]